perjantai 20. toukokuuta 2011

Sulo sänkypusuttaja

Hihhii, Sulolla on taas uusi juttu ohjelmistossa! Sulo uskaltaa hypätä sänkyyn! Eikä siinä vielä kaikki, Sulo myös pusuttaa! :D

Nyt on perjantai ja ensimmäinen öinen hellyyskohtaus tapahtui alkuviikosta muistaakseni ma-ti välisenä yönä. Kävin yöllä vessassa ja tulin takaisin nukkumaan, sanoin Sulolle hiljaa että jatketaan unia. Mutta eipä Sulo jatkanutkaan, vaan kipitti mun perässä, hyppäsi sänkyyn ja pusutti vallan mahdottomasti! Keskellä yötä! Häntäkin heilui villinä ja lopuksi Sulo painoi itsensä tiukasti mun peittoa vasten ja muljasi ja kiehnäsi. Ja yhtä nopeasti kuin tulikin, Sulo lähti takaisin omaan petiin nukkumaan. :D

Näitä "hei täältä mä tuun ja pusutan!" -kohtauksia on tullut nyt melkein joka ilta! Arki-iltaisin mä menen nukkumaan ja mies lähtee koirien kanssa iltalenkille. Lenkin jälkeen Sulo saattaa ennen yöpuulleen asettumista tulla sänkyyn pussailemaan ja tohottamaan. Toissailtana Sulo petasi sängyssä olevaa ylimääräistä peittoa niin tomerasti varmaan 10 minuuttia, että ihan läähättämään pisti. :D Ja viime yönä mä olin jo ihan unessa ja Sulo tuli kahdesti vai kolmesti pussailemaan. :D Tänä aamuna Sulo hyppäsi ensimmäistä kertaa miehenkin päälle toivottamaan hyvää huomenta ja olis varmasti pusujakin irronnut, ellei mies ois vetäny peittoa naamalleen.. :D

Että semmoinen pusutyttö!

Vähän mua välillä harmittaa, että kukaan muu ei näe Sulosta tällaista reipasta puolta. Sulo arastelee ja melkein pelkää kaikkia muita ihmisiä, vaikka olisivat miten ystävällisiä. Ketään muuta ihmistä Sulo ei lähesty millään tavoin eikä muiden läsnäollessa tee reippaita asioita. Meillä ei käy paljon vieraita eli ehkä tavallaan omaa syytäkin se, että ei ole Suloa altistettu vieraille ihmisille. Mutta kun on ollut niin paljon tuota muutakin totuttamista, niin ihmisten kanssa seurustelu ei ole ollut siellä Opeteltavat Asiat -listan kärkipäässä. Kyllä Sulo varmasti alkaa ajan mittaan luottaa muihinkin ihmisiin tai vähintään oppii sietämään heitä jännittämättä, kunhan löydetään hyvä tapa opetella asiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti